0
Komen

rimasss =,='

"Lari lari lari aku lari tinggalkan semua ini untuk mencari-cari ketenangan diri .. Pergi engkau pergi dari hidupku ini , Ku tak mahu engkau hadir dalam diri ini .. Keluhan hatiku tak siapa yang tahu ku simpan semua sebak didada biarpun ku yang terluka , Pernahkah kau mengerti caraku memujukmu , Pernahkah kau hargai caraku mencintaimu .. Lafasan kata dari bibir , Adakah ia dari hati , Mungkin kau tak fahami maksud yang tesembunyi , Titisan airmata dari pipi ke bumi , Pernahkah kau peduli betapa sedih diriku ini .. Mengapa aku yang terluka , Aku yang merana , Aku yang menahan sisa baki cinta ini , Engkau yang meminta , Aku yang sengsara , rimas aku rimas" .. wahh .. jiwangnyeeeee .. haha .. haish .. tibe2 pegy nyanyi lagu tu pulakk .. haha .. dam dum dam dum ! GUYS ! lagu tu takde kena mengena ekk .. hee .. err .. just rimas pasal , urrr pasal .. hmm pasal ape ekk ? aiyark ! i pun taktao .. hahaha ;p wekk ..
CIK AIN SYAFIQAH MOHD. NIZAN , sorry takk dpt sleepover rumah u mlm esokk n takk dpt tmn and ke PN .. haha .. my mom keje tomorrow so i kena jage adekk i .. huhu .. baru nakk maen webcam esokk dgn you .. haha .. takpe2 .. next tyme i sleepover rumah you smpai sebulan .. takkpe kan ? haha .. sorry yup syygg .. muahh kat pipi you .. aww ! LOVE MY LESBO .. haha ;p rimas kot hari ni .. panas cgt .. taktao knape =,=' yeahh .. dahh tao dahh plan ape sabtu ni dgn mama .. mama kate nakk g karaoke then hbes karaoke tgk wyg .. haha .. yeahhh .. can't wait for the ka-ra-o-ke .. haha .. dgr lahh suaraku yg sedapp , comel lagu merdu ini .. hehe ;p hari ni happy sikit even td kne mrh dgn mama .. cbb nyee ?? i byk simpan secret kak long n takk bg taoo mama .. haha .. free2 kne mrh .. dahh nme pun secret , takkan nakk bgtao .. tp alhamdullilah , amanah pegang secret tu takk terbongkar lagi .. haha ;p well ! SAYA BUKAN SEORANG PEMBELOT ;p

don't even care what they say .. haish .. mama2 , kak ngah nakk tukar pkai blackberry torch pulakk blh takkk ? dahh boringg lahh dgn blackberry bold tu .. haha .. wink~wink .. ^^


Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push