0
Komen

4 Syawal

sekali lagi saya menangis untuk awak :face41: tapi kenapa saya menangis :face65: memang salah saya pun cakap bukanbukan :face63: perli tak tentu pasal :face25: dah salah sendiri lepastu sendiri yang menangis :face21: ayat awak yang pasal tinggal tu sumpah sedih baca :face32: saya taknak awak tinggal saya or saya tingal awak :face27: sayang awak sangatsangat buncit :face19: i love you so much
:face9: harini awak demam :face30: tapi awak nak keluar jugak :face14: saya doakan awak okayokay je :face4: hope tak ada apa2 :face22: sorry cakap macam tu dekat awak :face33: i'm such a fool :face37:

Awak , Awak , Saya taknak awak tinggal saya. I'm scared :face47:

Saya tak kuat. Saya takut. Maybe one day awak akan suka someone else and tinggalkan saya ? Maybe one day awak akan cakap yang awak dah tak sayang saya lagi . Maybe one day awak akan cakap saya dah ada pengganti awak yang lebih baik dan cantik berkali2 ganda daripada saya ? Maybe one day memang kita takda jodoh ? :face41:

Belajar untuk kuatkan jiwa dan tabahkan hati Marlisya

Saya taknak sakitkan hati awak and buat awak sedih. Tapi setiap benda yang saya plan , tiap tu lah benda tu jadi :face70: sedihkan . Dah lah mlm raya haritu sakitkan hati awak lagi , tak text smpai nak dkat ptg raya esoknya :face10: then harini buat macam2 lagi kat awak. Ya Allah , apa aku dah buat ni :face47: Saya just nak awak tao awak sorang je yang ada dalam hati saya. It's sound ridiculous but i really want you to know it. I'm sorry for the things that i did not say like how you are the best thing in my world and how i'm so proud to call you my boy

Off handphone ! Even sakit terpaksa buat kalau tak saya asyik menyakitkan hati awak. Malam nanti lah baru bukak. Nak tidur ke. Taknak guna handphone :face22:



Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push