0
Komen

Won't Tell Anybody How You Turns My World Around

ouchh .. title tak boleh blah kan .. HAHA :face56: I had a crushed on someone .. hee .. I've tell that boy yesterday Boy he said that he likes me too but the way he did seems like yes and no .. haish .. When dia call rasa okay , but dia mcm nak main2 je :face30: taktao lah apa status kiterang skrg ni .. If couple Alhamdullilah if not takpa lah .. Maybe bukan masa dia lagi :face69: study dulu .. but he's got a smile that could light up this whole town ! :face64:okayy .. cerita harini , Dah lah lab report banyak sangat sangat sangat :face61: Besok kena hand in .. Memang best lah kan :face48: Apa benda pun tak start lagi ni .. huwaaaa :face53: pening pening pening :face37: yang my kitten ni pulak asyik dtg kat i geselgesel kepala dia .. ntah mimpi apa dia harini :face50: comel ! comel ! comel ! mcm AMIRA MARLISYA :face57: hehe .. takda kerja puji diri sendiri :face45: ehh .. have a look at my tumblr


Jangan lupa follow .. mmmm :face5:


Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push