0
Komen

Awak Happy Saya Pun Happy

haha .. :face45: Alololo title .. :face44: Nak tergelak rasa :face60: Sedihnya :face41: bila ada orang gedik2 dekat orang yang kita sayang kan .. :face48: Mula2 dia biasa je :face58: then bila dah tao ada apa2 baru nak gedik2 dengan orang punya .. :face41: MasyaAllah , :face73: sakitnya hati :face21: Tahan je lah :face74: sebab saya sayang awak :t: sangat sangat :face54: Takpalah .. :face64: Mcm mana sakit and sedih pun saya ni , :6: kalao awak happy , Boy saya lagi happy cute girl untuk awak :face7: Insyaallah :131: awak saya punya kalao mmg ada jodoh kan ? :face71: cehh ayat .. hehehe :face63: ouh yuh .. My friend jual passes :face49: for Chelsea VS Malaysia:128: for only RM50 per ticket .. :face38: Then beli dua dapat RM90 .. emoticon26 Masalahnya skrg mmg nak pergi :face51: tapi takda orang nak teman :face16: .. HAHA .. :face59: Mama kata kalao takda orang teman , takyah pergi .. erkk .. :face53: Rasa nak menangis:face6: dengar mcm tu .. Mama , I wanna go .. auwww .. :face70: Baru bersemangat nak pakai Jersey biru :face18: .. ngahaha .. ouchh .. Apa2 pun still sad about apa yang i baca tadi dekat FB .. hee .. awakkkkkkkkk .. Saya takot dia dapat awak daripada saya
:face31:


Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push