0
Komen

Suka + Duka = Sedih

aww aww .. Lamanya tak update blog .. Rinduuuuu sangat :face19: ouhh yuh .. Last saturday pergi hang dgn aen and eQa .. Bukan hang sangat pun .. Just ekot dia dgn ibu dia pergi beli barang :face68: Saya saja je nak menyibuk .. HAHA :face56: Time ibu dia pergi beli barang , kiterang pun melilao kejap .. Inilah hasilnyaa .. HAHA :face44: mULA2 LIHAT DIATAS BARU LIHAT DIBAWAH YE .. :face75: *promote gambar sendiri*

Picture dengan eqa .. HAHA .. serious o serabai :face50: Gosh ! saya buncet .. HAHAHHAA
:face63:

Ini picture dengan Zura .. aumm ~ :face5:

Picture dalam toilet Pavillion .. yeay ! saya cover cun :face18: Dah penat mengarod apa semua , balik lah kan .. Sampai2 rumah serious terkejot tengok adik i beli iPhone .. Baru darjah 2 bhai ! melampao .. HAHA :face21:

Wow2 .. saya melihat dengan penuh kesabaran .. HAHA .. Ini adalah iPhone adik saya .. skema tak ayat ? AHAHA :face42: Naseb baik dia agak baik jugak lah .. Kalao nak tukar handphone sekejap2 dia tak kisah :131: So nanti kerja i asyik tukar2 handphone dengan dia je lah .. :face49:

Cuci lah mata anda dengan melihat pictures bodoe2 saya ni .. HAHA :face50: Next entry yang penoh dgn picture --> Bentong trip kot ??



Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push