0
Komen

you nakk jdikk barney ?? hehhehe


'I love you , You love me , We're a happy family with a great big hug and a kiss from me to you , Won't you say you love me TOO ! I love you , You love me , We're best friends like friends should be with a great big hug and a kiss from me to you , Won't you say you love me too' .. haha .. okayy .. most of us suke joget2 nyanyi lagu nieyh mase kecikk kann ? well ! i do prefer too .. hehe .. tp skrg , masalahnyee , ENCIK AEMAN ZAINUDIN kite nieyh nakk jdikk barney lahh ... haha .. comel kan ? kalao korg g ne2 nmpak org pkai costume barney tu , panggil je lahh ... 'ENCIK AEMAN OIYT ! BUAT KEJE PART TYME KE ? WAHH .. MINAT BETOL JADIKK BARNEY KAN' .. 1oo% i sure dye menyahut .. hahha .. perot pun dahh same dahh tue .. buncett !! ;p


haa .. cube tgk perot dye tu .. ahaha ;p wekk2 .. syygg i neiyh .. shisha 400 kali gande lg terok drpd rokok tao ? takk takot ke syg ??? haha .. ugut2 sikit ;p .. syygg , jgn mrh tao i tulis psl barney nieyh ... jgn nakk ngade2 jdikk shemale pulakk .. haha .. menangis takk berlahu i nanti .. i syygg u lahh .. saje buli you .. you buli i kan luar kan .. i buli you kat sini .. hehhe . padan muke ! grrrrrrrrrrrrr ;p


ohmagosh ! hahha  .. muke org yg takde keje .. maen babie doll pun jdikkkkkkkkkkkkkkk .. hehe ;p okayy .. i suke collect barbie doll .. comel what .. haha .. bapakk takk boleh blah kan ! dahh tue bangke pangai cm takk matured .. ehehe .. whatsoever ! haha ;p omomomo =3

 aeman , i rendu u cgt .. blerr dpt pelokk lagi .. ahha .. your hug , make me warmth ! naaaaaahhhhhhhhh




Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push