0
Komen

Nama Saya Marlisya :D

Auww , title nak mengarod2 je :face56: Saja takda kerja HAHA :face52: ouch , Rasa macam dah berhabuk blog ni :face43: Lama dah tak update. Malas kot :face48: Busy :face53: ceh busy ke :face39: Btw , exam tak habis lagi. Grrr cepat lah habis :face30:

Tak sanggup nak tunggu lama2 Exam oohh exam :face32:

Bulan ni bulan october. Macam2 benda jadi dekat saya :face29: First start dengan kawan :face37: Lepastu boyfriend :face41: Then family :face21: Lastly Arwah nenek :face22: Al- Fatihah. Dia baru meninggal isnin haritu :face59:

Time paling sedih bila bf accident , then ada masalah family. Ceit , sumpah tak tahan. Sabar je lahhhhh :face25:

Awak buncit , gemuk saya . saya rindu awak. hehe. Tak marah awak calling2 :face23: Sedih je ! :face63: Dah lah malam semalam tak dapat tidur , saya cari awak. Tapi awak tak reply. Taktao lah awak calling2 lagi ke dah tidur ke apa ke :face48: Sayang awak :face26: Nahh epal :41: haha :face24:


Ye memang awak selalu buat saya sedih hehe tapi saya taknak tengok awak sedih. Tao2 :face8: Love you b :face9:



Eh Belum Habis Lagi .. Like Kejap

0 budakk comel komen :):






(

close

push